Thursday, July 7, 2011

aku da jumpe dia semula

assalamulaikum


disebabkan so aku cuti,so bley la ku ade mse nk update blog ni...da lme kn aku x update?ye x sahabat2 ku???eh,ade ke org bce blog aku....hahaha.x pela.pasan sndr 2 best taw...

ok,aku bkn nk cte sal ape yg aku nk wt sok...tujuan saya menghupdet blog saya ni utk menceritakan satu pengalamn manis buat dr saya...adakah kalian2 pena mengalami peristiwa manis2 i2?...ko hado?ko hado?...ado ak ksh ko hado k x???hahaha.sengal!...prstiwa yg mns2 2 ialah aku jmpe blk ngn bff aku...mmg bff gler r.dr kck 2 ktowg mbe.sng cte,men sme2,p klas sme2,mkn sme2,nk gado pon same2,n byk la aku wt ngn dia same2...

bnde yg aku sgt2 toley lupe,ade satu ari 2 ayah aku x dpt nk anta aku p skola cz ayh aku kuar out station kot...aku pon da lpe da...then mlm 2 aku p la ktok umah dia.jnji la nk g skola same2 ngn dia esok...dia pon stju..sok pagi,dia pn ktok umah aku....aku pon pakai kst smbl 2 dia ngah tgu kt dpn pn2...bese nye klu dia x p ngn aku,dia akn p ngn abg dia.so,aku tnye la dia mne abg dia.dia ckp abg dia da p da.d sbbkn dia jnji da ngn aku,so dia tgu la aku...seyes dow,tyme 2 aku toucg gler...even aku bru drjh 5 kot tyme 2.tp fell toucg 2 da ade kt dlm dr ni..ececece...

penyebab ktowg bley berpisah start f.1...msg2 da start haluan msg2 da..aku p skola kt kelantan.then dia lak skola kt sel.ditambah la plak ble ktowg start pndh..dia dok kt blok len n aku dok kt blok len.lgsg x jmpe kot...last jmpe pon da malu da nk tgr...mklomla msg2 da mngkt remaja.konon la....

then nk d jdikn cter,ngah otw nk p kje ttbe j aku t'jmpe dia.so,aku tgr la dia...brk2 nye brk,aku pon mnx dr cz nk p kje da kn...aku tnjk la tmpt kje aku.dia agok je...then aku pon chow...ttbe j ptg sok nye dia hon moto dia kt dpn kedai aku...aku pn pe lg,lmbai la dia.soh msok kedai aku.dia park dia nye moto,then tros msok kedai aku...brk nye brk,aku taw la dia nye kddkn skang,ade awek ke x...ish,pndk cte,brk sakan la...cm ktowg wt kecik2 lu...

so,nk tgk x mke bff aku cne????









































amboi,smgt sgt eh nk tgk...mne ley..2 kn bff aku.kne la jge.hahaha..x de la.xtually,x amek pon pic dia.smpn dlm ati lg best...ye x???


k,sok aku de exam test driving...doakn aku ye sekalian sahabat...assalamualaikum.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget