Saturday, October 1, 2011

RUNSING DAN BINGUNG

Assalamualaikum


adat kalau seseorang itu tidur tiga jam,dia akan keletihan dan ingin tidur semula kan?
aku taw tiada orang yg memberi arahan untuk tidur selambat jam 2.00pagi dan bagun seawal jam 5 pagi.
untuk ape?
aku nk sahur la!!!


ok,enuf tomey!mmg taip ayat dgn huruf pnh2 ni x slri tol ngn jiwa aku.terbiasa ngn 'shortform' yg d reka sndr,smpai kwn aku mngeluh sebab beliau kne mngerutkan segala mukenye dan menggunakan segala keringatnya bile dia nk baca text yg aku send.


pada pagi yg serba indah ni,ni hari yg kelima aku menggantikan pose yg da off tyme last ramadhans. ni da hari ke5,so.....just tgl 3 hari lagi la kn?...ha,tyme aku p johor ari 2,aku dok sebilik ngn penasihat.beliau habaq kt aku yg pose enam dlm syawal ni bley kita qada'..dia ckp dia jumpe kt dlm tafsir...so,bnde yg bek bley di buat,x slh klu kte troskn ek...insyaallah...


hupdate blog pagi ni bkn nk cite pasal aku pose sbnr nye....pernah x mengalami ketika kita ketawa,dia itu sedang berduka?...n aku akui,now i'm feel it...yup,trse sgt serba slh n nk je aku pergi dekat 'DIA' itu utk terangkan segala...terangkan yg kitorg ber2 sebenarnya x mcm yg 'dia' pk kn....


honestly,aku sgt rasa bersalah dengan situasi sekarang.walaupun kawan baik 'DIA' x pernah tnya tentang perkara itu,tp aku taw kisah aku dengan 'jejaka' itu hot waktu ni...'x la hot sgt pon'


dear 'DIA', aku x pernah minta jadi seperti ini...seperti sedang aku ketawa,kau berduka.x pernah...sebab aku pernah merasai ketika dia ketawa,aku berduka...ya,sakit...sakit tak terhingga.menusuk dalam kalbu.dan sekarang aku amat rasa bersalah kepadamu,wahai 'DIA'.


dear 'DIA'...if i know he is yours...aku tak kan akan bercerita,berkongsi ,bergelak ketawa bersama jejaka itu.aku takkan...kerana aku tahu kesedihan kehilangan itu.


dear 'DIA'....sekiranya masa boleh di putarkan,aku akan mengabaikan 'jejaka' itu.


dear 'DIA'...maafkan aku sekali lagi.




aku sangat berasa bersalah terhadapmu....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget