Tuesday, December 27, 2011

banyak tapi sedikit

assalamualaikum...


xtualy byk bnde nk story.
masa x sempat
bz je manjang.
dinner berderet.
program berderet.
seb bek anak x berderet.lpe blom kawen.


dalam post yang lama,aku listkn semua program yg aku menyebok...kalau lupe,sila rujuk di sini
so,klu stakt list x tunjuk bukti x best la kn?(anggok pale anda)


13 && 14 disember 2011


1stly,aku nk tunjuk program Siptik yang ari 2 aku ade post (maklumat lanjut)..da amek pic,rugi x tunjuk kn...


1st day


2nd day


1st day aku pon tataw aku sibok kemana sampai pic aku sekeping pon x dapat aku nak snap.so,2nd day 2 ape lg..bls dendam la...

2 yg 1st program...


16 disember 2011

second program pulak,family day stml...family day ni hasil gabungan kos MOT (management of technology), POM(production and operation) n CILT (club logistic and transportation)...ramai jugak yang datang.meriah tak yah nak cakp.apepon,memang enjoy...sampai aku balik,abes terbakar muke aku..berbelang dengan warna kulit dlm..sadisnye.so,this is the picture...


nmpk pic aku diapit 2 jejaka 2???nmpk x?sila angguk...ha,yg 2org 2 body guard aku dlm MOT ni..dorg la yg sgt2 tace care sal aku..sorg 2 time blk je msti kc kek kt aku.n sorg lg time nk nges je,dia la yg akn tenangkan aku..



ni belakang baju MOT kami...^_^


17 disember 2011

dinner mot pulak...sepatutnya, malam after family day.tp disebabkan beberapa masalah yang x dpt dielakkan, program ini ditunda keesokkannya.so, malas nak taippppp pepanjang,picture ni jela yang akan menceritakan segalanya.



18 disember 2011

besday gurl...huhuhu...seriously,sgt x terlayan wish kt fb,wish kt hp n wish by mulut je...thanx 2 uols guys...memang sangat2 terharu..n then, lg sgt2 terharu when hangout with my love, tgk2 dia wt surprise kc kek...pndai gk dia wt surprise konon nk p amek dompet tertinggal dalam kete...aku pon plik gk bukanke mmg kt dalam poket suar...tp aku anggok je.mls nk tnye byk.tgk2 dr blakg muncul kotak.huhuhu...seb bek aku ni jenis x mudah nanges..terharu pon,tunjuk dalam ati je..btw,thanks a lot my love. tp yg picture ni ckt je aku snap.


19 disember 2011 

dinner my dpp (dewan penginapan pelajar) sime darby...called as a DARBIANS NIGHT..tema elegent..huh!jenoh dok pk nak pakai baju pe la....nseb baik ada kakak yang pandai jahit baju...soh dia jahit dress bodo je.x yah nk letak labuci bagai pon x pe...n yg plg best....aku,zaty,qila,abil && yana dapat makan kat meja VVIP...sebabnya...korg baca jela kt link yg zaty && qila update ni.mls nk taip panjang...then,this is the picture...



20 disember 2011 

tarikh ni pulak ada bbq top chef challenge. pengarah Top Chef Challenge - zaty cakap,dia wt bbq ni sempena nak peringat jasa baik anak2 buah dia...katenye la... tp,bg aku.x baik sgt pon...mmg sgt2 x baik la...malam 2 jgk aku kena prank...dendam sungguh dorang2 ni..padahal besday aku da lepas 2hari kot...sepatutnya,lepaskan jela...yang paling lagi2 sedeh tu,1st person yang simbah tu plak...adoai.malas nk ckp...tp x pela.bnde tu mule2 kenangan pahit.tapi da lama2,akan jadi kenangan paling manis.sumpah! so, let see it...


21 disember 2011

da abes dikenekan malam semalam, malam ni aku pergi dinner lagi..atoai pon nye...dinner tiap2 malam ape kes kau kn???hahaha..da nk wt cne.makan free kot.pergi jela...dinner ni diberi nama 'MALAM ANUGERAH KELAB DAN PERSATUAN'. wah kau..nme nak lbey je kan.kelas kau jah...malam ni just nak tengok kelab or persatuan mana yang banyak dapat buat program yang bagus,pengarah projek yang berkualiti n sebagainya. aku pon da lupa da anugerah apa lagi yang COB kasi. tapi malam tu mmg makan best la..maklumla,makan kt hotel... : p




22 disember 2011

and..the last dinner...before zaty, baby (adik zaty), sopi, zeck and jamal balik umah masing2, ktowg makan reramai kt jaguh...menu : tomyam, sayur goreng kangkung, sotong goreng tepung and nasi ler...bila da makanan sampai, masing2 tros diam...nape ye??mencekik la jawabnye..tp,yang ni x de gmbar pon...just amek dari fb jek.sorry curi...


dari ujung -> qila, nabila (tudung coklet), aku, faiz, sopi.
nampak tangan je -> jamal, then next him -> aji, zeck, zaty, && baby.
thanx to fotografer, apes...

finish dinner already and everyone start to bukak mata time malam2 buta. for guys,maybe they still continued playing their FIFA games...but for gilrs, x sedap duduk da...and i'll start my final exam at 4th january 2012..then 8,10,13,18,19...sume member2 akan sungguh jeles dengan jadual exam aku ni..sumpah!hahaha...and

 i'll gonna miss the moment with you guys...seriously...


last but not least

happy new year to all of you.
budget la ade bunga api tengah pasang kat blog aku ni kn...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget