Thursday, December 1, 2011

love letter

assalamualaikum


ehem2...betulkan tekak lu before nak update even tekak ngan tangan x de kena mengena pon tyme update ni.ok,enuf merapu....ttbe pk nak wat entry sal love letter...hamboi kau,bukan men entry.keh3...aku terpikir nak wat entry ni coz


venue : bilik penolong blok.
time : 8.30pm.
qila : sya,baca da  puisi zahiril kasi kat syira?
aku : blom.tp aku taw ramai komen best kat puisi tu.x pela.nti aku baca.


ok,then hari ni tyme klas HR plak,tengah mengantuk giler tyme klas tadi,


venue : DKG6/4
time : 11.00am
zaty : sya.ko da abca puisi zahiril kasi kt syira.
aku : blom...aku x on9 pon semalam. malas...x pe2.kang malam ni aku tengok eh.

venue : dewan seroja
time : sambil tunggu solat insya'
abil : sya,ko da bace puisi zahiril untuk syira?
aku : ni orang ketiga tanya. blom...aku x on9 pon semalam, kang malam aku baca.
abil : ayat dia biasa-biasa je. tapi masuk dalam kalbu tu.
aku : owh,ok. BM dia dapat A1 time SPM.ko tataw  ke?
abil : yeke...?
aku : angguk dengan muka serious.
abil : aku taw ko tipu sya...sengal.
aku : hahahaa


ok,punye panjang dialog siap tiga venue n time tu aku wat.punye la semangat kawan2 aku ni soh aku baca puisi tu.then malam ni aku on9,nak baca cane puisi tu di sini...yup.pandai zahiril buat ayat.tak sia2 cikgu BM beliau ajar.nampak sangat time cikg ajar,dia x main2 lastik kawan.fokus 100% kau.keh3...


heaven kot kalau time wedding tetibe dapat something yang very make you sparkling even x mahal.bagi aku, x perlu untuk surprise kan pasangan dengan rumah banglo sebijik, kereta ferrari seketul (seketul ek?) and duit beribu riban dalam bank. x perlu...to me, just word and your action that show you love her/him is also enough...ala,senang cita yang macam zahiril buat ni...kan sweet...kn3? (sila anggok pale anda)


ok,kepada bakal hubby ku, even tataw siapakah itu, kalau you buat macam ni pon cun jugak. i confirm meleleh la..tapi,jangan buat sebak sangat taw. nanti takut make up cair dek kena air mata.hahaha.gila demand and perasannya kau ye.


and tetibe teringat time kecik2 dulu datang skola pagi2 buta tetibe orang selit kat dalam laci...eh,ade surat...nasib baik tak letak bedak bagai kan.ala, biasa la surat dari boy. mana la nak letak bedak. lain la girl kan? ish, mana taw ni?hahaha...kantoi....ops,sory.kantoi coz aku tengok member aku yang wat. SUMPAH  aku tak pernah wat bende kartun macam tu.


and, bila da besar ni,ape jadah nak love letter plak kan? email je bley kot.x pon,sms....senang, ringkas dan padat. and,x buang masa lak 2.tros dapat feedback.


eh,ape aku melalut ni...sungguh,betol2 melalut. ok,aku nak study da. nanti malam kena kacau plak.



btw,pic kat bawah ni x de kena mengena pon ngan love letter.
saje nak upload nak mencapap blog sendiri.
keh3.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget