Sunday, January 29, 2012

DINNER SIPTIK AND BAKSIS

assalamualaikum


dinner siptik


ingat kan satu program siptik ni (sila klik) pada sekian hari aku da lupa keh keh keh. so, disebabkan banyak sangat duit sponsor yg lbey tataw bape hengget jadi pengarah projek nk thanx for our effort, dia pon belanja ktorg makan kt kelab golf jitra. kelas kau jah.... so, tengok pic jela eh..


































baksis - BAKTI SISWA

program ini berlangsung selama 5 hari dari 20 jan hingga 24 jan. nape terasa nak join? coz aku terasa sangat loser.. da 5 sem aku study kt uum ni, x pena aku join baksis even setiap hujung sem ade. bg menghilangkan loser aku ni, aku pon tros daftar nama n ajk mbe2 yg bley join.. klu x qila n abil join gk. tp ade hal yg x dapat dielakkan, so, lastly aku ngn nina je yg join. best??? sumpah best. mmg men kt batas bendang adalah impian aku selama ni. n, aku da dapat tunaikan.eh?   






sebenarnya banyak lagi pic yg aku nk upload.. tapi lama sangat take time nye. mls nk nunggu...so, aku kecikkan jela.

seyes, memang best!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget