Thursday, October 4, 2012

penat + bahagia

assalamualaikum,

selesai submit assignment ptg td. huhuhu. tuhan je yg tahu betapa penatnya buat assignment tu. sedang perjalanan nak siapkan assignment tu, tiba-tiba dapat kol dari no yg x kenal. eh, no ofis ni...aku pon angkat.

rupanya panggilan dari petronas. alhamdulillah, syukur tuhan. penantian aku selama ni tak sia-sia rupanya. petronas tawarkan aku praktikel kat tempat dorg, kat bangi. department mane ntah. aku pon da lupe. so, hidup aku akan bakal bermula dengan satu lagi cabaran. cabaran untuk study di uum, da aku nk habiskan da..

moga, hidup ini berjalan dengan lancar serta diberkati olehnya. amin...

1 comment:

agone said...

Alhamdulillah...
wahh.. hidup semakin bahagia dah skrg ni ye...
semoga bahagia selamanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget