Wednesday, February 29, 2012

hari ini istimewa.

assalamualaikum

penat semalam hangout dengan kesayangan. teman beliau pergi beli laptop katanya. da sampai kat sana,tengok-tengok pc yang ditibainya.... amboi, kemain kau... lagi best la dia nak main game kn... then tros gerak pergi padang besar. usha mana-mana yang patut. da beli tu, tros balik changlun. tengah jalan tu terasa macam


aku : erm... nak drive.

tanpa cakap pape, dia trus kasi signal kiri dan keluar kereta. aku da start senyum da.. ketaq je terasa taw. yela, da lama x drive. lagi-lagi manual.... ok, baca bismillah and teruskan perjalanan. vro0o0o0m. time drive, kesayangan ada jugak la bitaw cane nak drive dgn selamat. aku just angguk je.

da sampai kat changlun, aku da mula cuak da. nak kt masuk simpang c-mart, tetibe enjin bley mati lak. hampeh siot... aku ni la kan, da gelabah biawak da dalam ati. si pakcik ni plak dia pun macam cuak gak. tapi mesti la dia kena co0l kn... nanti kalau aku da gelabah, dia pun gelabah, x pepasal excident kang...-nauzubillah.

akhirnya, dapat la gak aku parking atas ajaran pakcik... aish, ssh gila la drive kete ni. tention dibuatnye. tp pakcik da pesan, kena selalu la drive. nanti kalau jadi pape, kan senang... ye pakcik, saya ikut nasihat awak 2.

da beli barang kat changlun guna kupon solat jap, then baru la pergi makan... punya la lama kitorg kuar td, baru sempat makan... sadis kn... da la pakcik ni x makan pape pon dr pg td lagi. klaka gak sebab punya jauh kitorang jalan, tengok-tengok kat changlun jugak kitorg makan.

abes makan, tros balik. penat terasa kemain... sebab malam semalam tu aku da tidur lambat da. pakcik lagi la... men game pon da abes kol bape. then bilik plak bising katanya so x dapat nak tidur lena.


so, pic ni je yang sempat n teringat ak nak amek. kamera dalam beg so terlupa nak amek pic banyak2.


x rancang pon, tetibe aku n benji pakai baju merah same ok!hehehe




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget