Sunday, February 19, 2012

senior

assalamualaikum


heboh satu dunia malaysia yang taw u da bkak da..i mean, da start blaja blk la...then, masing2 ade yg mengeluh dan happy  pasal result sem lepas...and aku, mestilah mengeluh lagi...budget dapat dekan la sangat kan...rupanya jatuh tersungkur gedebak adoh sakit wo0o0o0o...


ok,x nak cita pasal result.nanti nyesal sampai nak bunuh diri...nauzubillah...


kecoh gak pasal add drop..n still, ada yang mengeluh dan happy sebab add drop ni buat seseorang ______ ...n still,


x nak citer pasal add drop nanti menyesal sampai nak bawak kete laju2 langgar orang.nauzubillah...


bila da class start, masing2 bila jumpa kawan, mula bukak cerita 2, cerita ni, itu, ini, begitu dan begini. x kisah la pasal DPP (dewan penginapan pelajar) ke, pasal kos ke, pasal tunang ke,n pasal ape la... dan masing2 mulut akan melopong bila something unexpected can't to be, it be...


dan bila aku mula jejak kat kampus, tetiba fikir aku da jadi senior..yup,memang.aku da jadi senior... jengok bilik sebelah, muka baru...ye, jiran baru. jengok aras bawah, ye, junior lagi... muka senior aku mana eh? owh, lupa lagi yang aku da jadi senior...


bila pergi cafe je, muka kanak-kanak junior je yg ade.abang-abang ngan kakak-kakak yang sporting dulu da x de..eh, lupa lagi yang aku da jadi senior...


huh!sangat x best jadi senior...sumpah rindu kat akak2 n abg2 mot, dpp yg dulu.







muka-muka happening senior....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget