Sunday, April 15, 2012

holiday come and go

assalamualaikum


mak aku da tnye, 'kak su bila pulak nak balik lepas cuti ni?'. time 2 tengah kemas baju.sayu je hati aku dengar mak aku tanya macam tu. yela, cuti seminggu je. da la cuti seminggu je, sampai rumah pagi ahad. jumaat da nak balik. taw kenapa aku sampai umah ahad even start cuti khamis?

kerananya, da plan bagai ngn cliks n nina nak pegi naik broga hill... tapi sayang, nina x dapat join. dia sempat anta kitorang kat kajang je.

ni sedikit panorama kat broga hill...cantik sey aku cakap korang.


before gerak, sempat lagi nak snap.









bekal yg kitorang bawak. lapo sey..x makan pape pon.

thats are we... geng hatyai 


sesi lompatan menuju ke langit






sudah mahu pulang....shoot to sungai gaban plak.








seriously, letih nak mati... tapi, memang betul-betul happening la. jadi, kepada sesiapa yang da berdekatan ngan broga hill 2, cecepat la korang naik. tak rugi wei...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget